1) Domníváte se, že došlo k porušení Vašich práv, či zájmů?
- Právo na využití služby
- Právo se svobodně rozhodnout
- Právo na vyjádření svého názoru a jeho respektování
- Právo na přístup k informacím
- Právo na plnohodnotný život a kvalitní péči
- Právo na rozvíjení identity
- Právo na ochranu osobních údajů
- Právo na kontakt s biologickými rodiči, přípravu na kontakt
2) Podejte nám stížnost na toto chování – osobám pověřeným na adresu naší provozovny (Provaznická 1168, 405 02 Děčín 1, nebo vhozením do anonymní schránky.
26.Formulář pro podávání stížností
28.Formulář pro písemné podání podnětu (připomínky, návrhu)
3) Naši statutární zástupci vyřídí Vaši stížnost ve lhůtě 30ti-dnů od podání, v ojedinělých případech až ve lhůtě 60ti-dnů. Poté Vám předáme či zašleme vyjádření.
4) Jestliže nebudete s vyjádřením spokojeni, můžete opětovně podat stížnost. Jestliže ani při druhém vyjádření Vám nebude způsob řešení vyhovovat, můžete se obrátit na tyto instituce.
* Bližší informace k podávání stížností naleznete ve standardu č. 14 – Podávání a vyřizování stížností, který je dostupný v provozovně osoby pověřené.